wtorek, 29 maja 2018

Moje Fotografie










10 komentarzy:

  1. Ale masz grubaśne, cudne włosy! Ja i moje dwa kłaki na skrzyż zazdrościmy :) Przesłodki chłopczyk!
    Buziaki! x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleksandra 4 dzięki za komentarz pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, naprawdę bardzo ciekawe :) Super masz te warkocze sama robisz sobie takie dwa dobierane? Ja zawsze chciałam ale nie potrafię się tego nauczyć :(
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ayuna dzięki kochana :) Dobierane idą mi tak sobie coś tam umiem ale nie tak jak na tym zdjęciu akurat te warkocze czesała mi moja fryzjerka pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ja muszę koniecznie nauczyć się dobieranych, na włosach wyglądają pięknie :)

      Usuń
  3. Aleksandra Krajewska dziękuję pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń