wtorek, 31 lipca 2018

ULUBIEŃCY



Olejek pod prysznic ISANA. Mój topowy ulubieniec idealny pod prysznic po nim moja skóra jest nawilżona lubię ten olejek kupiłam go w Rossmanie polecam.

Nowość krem NIVEA Mix me kupiłam go niedawno. Są też inne kremy tej marki można zakupić wszystkie i je ze sobą łączyć ja akurat wybrałam ten. Jest super dobrze się u mnie sprawdza cudownie pachnie dobry na lato. Nawilża moją skóre.


Cień MISS SPORTY brąz kupiłam go dawno ale może jeszcze będzie taki albo podobny w Rossmanie. Na zdjęciu mam jedną powiekę pomalowaną tym cieniem druga jest naturalna widać kolor, mi się bardzo podoba lubię taki kolorek, lubię brązy. Fajnie się maluję i wygląda .

Mój outfit.
Spodnie:Takko Fashion
Koszulka: House
Bransoletka: Pepco

Muzycznie:
Płyta: Taconafide- 0,5 Mg Quebonafide Taco. Lubię słuchać piosenki są sztos. Polecam przesłuchać tej płyty tym , którzy lubią taki gatunek jak i tym co nie są przekonani , ale warto posłuchać może się spodoba i zmienicie zdanie.

Filmik :) ode mnie proszę czy mógłbyś/mogłabyś podejść do tego z humorem?



Hej to są ulubieńcy jak wam się podobają w takiej formie? Znacie coś z moich czy może nie , a jacy są wasi ulubieńcy dajcie znać chętnie się dowiem? Pozdrawiam Aga :)



11 komentarzy:

  1. Moim ulubieńcem są kremy do twarzy od Trawiaste :) Możesz o nich poczytać na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalie Forever dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post my dear. I really like the way your blog looks.
    Following you! Follow back? :)

    Dnevnik Ljepote

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi ulubieńcy :) bardzo podoba mi sie taka forma wpisu, bardzo przyjemnie się czytało naprawdę lubię twoje posty są takie ciekawe i przyjemne, bardzo lubię je czytać :) Mam nadzieję, że wkrótce pojawi się nowy wpis! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana cieszę się bardzo , że ci się podoba pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Kinga też lubię kremy nivea dzięki za komentarz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nivea to świetna firma :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę u mnie tych ulubieńców się nazbierało :)
    Z chęcią przetestowałabym krem marki Nivea, ich nowa seria bardzo mnie zaciekawiła.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Love your posts so much~ And your eyes ^^

    Would you like to support each other by follow GFC and G+?
    Let me know if you follow me and I will follow back asap!

    Xoxo,
    Erika

    OdpowiedzUsuń