wtorek, 26 marca 2019

Makijaż wiosennie.









Hej kochani dzisiaj wiosennie wiosna idzie dużymi krokami. Makijaż lekki na wiosnę, podoba się taki makijaż co sądzicie? Pogoda u mnie w weekend piękna świeciło słońce u mnie aktywnie na świeżym powietrzu spacer a wy jak spędzaliście weekend pogoda dopisała? Piszcie komentarze chętnie przeczytam będzie mi miło. Zapraszam na moją stronę na fb jest po prawej stronie jeśli chcesz być na bieżąco i na mojego instagrama: agness335. Dzięki, że tu jesteście ślę uśmiech w waszą stronę pozdrawiam cieplutko Aga :)

4 komentarze:

  1. Kochana, pogoda jest przepiękna i nic, tylko albo właśnie na spacer albo wychodzić na dwór z książką! Makijaż jest superowy, delikatny, z nutą błysku, podoba mi się bardzo i faktycznie oddaje ten wiosenny klimat;)
    Również posyłam uśmiech w Twoją stronę, Aga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz jest mi miło pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) ja uwielbiam delikatne makijaże, na co dzień stosuję właśnie taki make up no make up. Jednak, jeżeli mam dobry humor, lub jest wyjątkowa okazja, lubię zaszaleć i zrobić sobie błyszczący, brokatowy makijaż! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ayuna dzięki fajnie, że się podoba ja też lubię delikatny makijaż ale też dużo eksperymentuje pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń