poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Co mam w swojej kosmetyczce?

 

Hej kochani dzisiaj co jest w mojej kosmetyczce. Jak każda z nas mam wiele produktów ale chciałabym powiedzieć o najważniejszych kosmetykach, skupić się co mi wystarczy nie trzeba mieć wszystkich i nie wiadomo ile produktów , brać ze sobą by zrobić makijaż. Ważne by zastanowić się co jest mi najbardziej potrzebne  a co zbędne wybrać sobie parę kosmetyków, które będziesz używać czy brać ze sobą by zawsze jak będziesz po za domem były w twojej torebce.

Zacznę od tuszu do rzęs na co dzień idealny szybko podkreślam rzęsy parę sekund i gotowe nie trzeba mieć dużo produktów do oczu wystarczy tusz. Używam czarnego z Lovely. Zawsze mam przy sobie jest nie duży i mieści się do torebki. Także jest fajny i jak chcę zrobić poprawki czy jestem po za domem i chcę szybko podkreślić oczy to wiem ,że ten produkt mi wystarczy jest to dobre rozwiązanie jeden produkt nie więcej i najlepiej.

Krem do twarzy Mixa albo Nivea. Bardzo ważny i niezbędny produkt w mojej kosmetyczce. Nawilża skórę i oto chodzi. Krem jest też dobry do ust. Jest mały i mieści się do torebki.

Korektor Pierre Rene używam pod oczy. Jeden wystarczy mam sprawdzony i to jest kolejny produkt w mojej kosmetyczce.

Puder ryżowy Banana bananowy. Bardzo dobry u mnie się sprawdza. Nie potrzeba innych produktów do twarzy. Mam zawsze pod ręką.

Pomadka Nivea różowa ochronna. Nawilża usta ten produkt w zupełności mi wystarcza nie muszę mieć wiele produktów do ust najlepszy jeden a sprawdzony. Nie duża pomadka mieści się.


To wszystkie produkty w mojej kosmetyczce. Mam więcej kosmetyków i też używam ale chodzi mi o najważniejsze sprawdzone produkty w kosmetyczce i oto by jak jesteś po za domem w różnych sytuacjach  i chcesz szybko zrobić, poprawić makijaż to mieć przy sobie najważniejsze produkty, którymi szybko ci pójdzie makijaż. Nie potrzeba wielu produktów, które zajmują ci miejsce w kosmetyczce i w danej sytuacji nie użyjesz lepiej mieć mniej a zmieszczą się wszędzie będą sprawdzone i przydatne.


Hej to tyle na dziś. Jak tam wasze wakacje w domku czy wypoczynek kochani? Komentujcie co jest w waszej kosmetyczce, czy macie mniej a sprawdzone kosmetyki a może więcej i wszystko macie zawsze przy sobie i też zrobicie mejkap? Taki wpis chyba zrozumiały. Dzięki, że tu zaglądacie. Zapraszam na mój instagram:agness335 tam więcej. Cieplutko pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Ja w swojej kosmetyczce mam przede wszystkim produkty pielęgnacyjne i co nie co z kolorówki :D Ogólnie uwielbiam testować nowe produkty, dlatego mam też sporo kosmetyków nie otwartych, czekających w kolejce do użycia :) Świetny wpis, bardzo ciekawy! <3
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ayuna pielęgnacja najważniejsza, testowanie kosmetyków jest fajne. Dzięki za komentarz pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń