piątek, 20 sierpnia 2021

LATO KOSMETYKI DO UST WPIS.

Hej kochani nowy wpis, lato w pełni kobiety lubią podkreślać swoją urodę także latem. Będzie dzisiaj o malowaniu ust i nie tylko. Chciałam się was zapytać kobietki czy lubicie malować usta, malujecie usta czy nie? Czy podobają wam się u innych kobiet pomalowane usta, które wyglądają pięknie? Jakimi produktami malujecie usta? Co się wam podoba? Produktów na rynku jest wiele. Podkreślone czy pomalowane usta pomadką balsamem czy innym produktem jest to ważna sprawa można powiedzieć wisienka na torcie w makijażu. Sama też lubię malować usta czasem częściej raz mniej. Lubię bardzo błyszczyki, matowe pomadki też w mojej kosmetyczce się znajdą używam często i lubię konturówki jest najlepsza. Jak wiemy, każdy lubi co innego. Mamy różne produkty do ust pomadki błyszczyki konturówki i tak dalej. Tak o trendach to oczywiście nie musimy podążać za trendami, ale można wiedzieć jakie, co jest. Trendy tego lata w makijażu jeśli chodzi o usta to błyszczyki, które wracają błyszczyki brokatowe błyszczyki brokatowe pomadki i bardzo dużo błysku. Też brązowe pomadki, które są hitem na instagramie. Malinowe różowe usta taki kolor doda coś w makijażu. Najmodniejsze usta to wraca i to z hukiem czyli konturówka ten trend był też w latach osiemdziesiątych, konturówka ma być dużo ciemniejsza niż szminka lub błyszczyk. Pomadka może być jescze do tego muśnięta błyszczykiem i mamy modny taki look. To tyle o trendach. Zrobiło się beauty makijażowo. Kochani wypowiadajcie się i piszcie komentarze będzie mi miło. Jak tam u was? Wekendzik jest macie jakieś plany? Zapraszam na mój instagram agness335 tam więcej. Byłam na spacerze. Cieszę się, że dodałam rozdział lubię tworzyć dla was i tu wracać. Dzięki, że tu jesteście. Pozdrawiam cieplutko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz