piątek, 5 stycznia 2018

Podsumowanie roku.

Hej kochani ten rok minął bardzo szybko. Chciałabym wspomnieć i podsumować co się działo. We wrześniu 2017 roku postanowiłam , że założę mojego pierwszego bloga, nad którym myślałam bardzo długo i wreszcie się to stało z czego bardzo się cieszę.Było to moje marzenie , które spełniłam. Byłam też razem z moją przyjaciółką na kolejnym koncercie Afromental w Piotrkowie Trybunalskim .Tym razem w zmienionym składzie w piątkę .Było zajebiście chłopaki dali czadu. Poznałam wiele nowych osób z Afrogangu bardzo fajni ludzie. W tym roku odbył się ślub mojego brata co było wielkim wydarzeniem. Mój wyjazd nad morze po kilu latach i piękny zachód słońca , który na długo pozostanie w mojej pamięci jednym słowem cudowne wakacje. To też godziny spędzone w pracy. Wyjazdy do Łodzi z moją siostrą Izą. Brałam w maju udział w pokazie fryzjerskim moim takim pierwszym w roli modelki. Miałam super warkocze.Dzięki ,że mogłam w tym uczestniczyć Magdo. Było to dla mnie nowe naprawdę fajne doświadczenie. Spontaniczne wypady do kina jaki i trochę kultury spektakl ,,Basia sama w domu''. Poradziłam sobie w trudnych sytuacjach po prostu dałam radę.Piosenka, która jest moim zdaniem najlepszą piosenką tego roku to Mrozu ,,Szerokie Wody'' codziennie tego słuchałam. Książka , którą przeczytałam wszystkie tomy zdecydowanie najlepsza Katy Evans ,,Remy'' polecam warta przeczytania. Dzięki Magdo ma psióło za polecenie tej świetnej książki. Zakończenie roku najlepszy sylwester świetna zabawa z moją przyjaciółką. Wygadałam się po wszystkie czasy uśmialiśmy się nasze odpały i dobrze spędzony czas.Tak oto podsumowałam cały rok pozdrawiam Aga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz