środa, 17 stycznia 2018

ULUBIEŃCY MIESIĄCA:GRUDZIEŃ

Krem BB Garnier nawilżający świetnie się u mnie sprawdził.(Rossman).
Mydło w płynie Luksja honey&oat milk.
Baton milka strawberry bardzo dobry polecam.
 Coś pod święta piernik z bakaliami bardzo dobry mi wyszedł wszyscy się zajadali.
Mandarynki to były owoce, które królowały w tym miesiącu.
Kredka brązowa bardzo często jej używałam.(Rossman)
Filmy:,,Nieuchwytni'', ,,Mamuśki'' najlepszy film ever.
Blog, który ostatnio odkryłam ,,o życiu po swojemu'' w bardzo ciekawy sposób napisany przez Anię polecam: http://www.aniamaluje.com/
Muzyka musi być: Piosenka ,,Opowiem ci o mnie'' i genialny Paweł Domagała.

To tyle z moich ulubieńców kochani. Zapraszam do komentowania a jacy są wasi ulubieńcy? Pozdrawiam Aga.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz