środa, 7 marca 2018

Moje sposoby na relaks.




Spotkanie z przyjaciółką  spędzanie miło czasu wtedy można porozmawiać sobie od serca i obejrzeć ciekawy film. Książka to kolejny sposób robię sobie kubek gorącej herbaty lub kakao i czytam jest  fajnie  na chwile oderwać się od wszystkiego. Lubię też zrobić sobie moje domowe Spa. Słuchanie muzyki sprawia ,że czuję się zrelaksowana jest to świetne. Sięgam też po album ze zdjęciami i oglądam od razu na mojej buzi robi się banan i można powspominać. Rozmowa z bliską mi osobą, dzięki temu czuję się lepiej.




To moje sposoby na relaks a jakie są wasze piszcie chętnie przeczytam pozdrawiam Aga.

4 komentarze:

  1. Spotkanie z przyjaciółmi jest naprawde świetne! Ja często chodzę na spacery z przyjaciółką, albo jeżdżę do drugiej na kawę a z trzecią i czwartą spotykam się na mieście :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda fajnie jest się spotkać z przyjaciółką pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja lubię po prostu zjeść coś dobrego i poleżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sajjida dokładnie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń