wtorek, 13 marca 2018

ULUBIEŃCY LUTEGO



Film:
Komedia cały czas można było się pośmiać naprawdę dobra  ,,Dzień z życia blondynki’’.



Beauty blender mój pierwszy For Your Beauty aplikator do makijażu (ROSSMANN) dobrze się sprawdził równomiernie nakłada kosmetyk.




Świeczka waniliowa , której zapach roznosił się po całym pokoju. (Pepco)


Muzyka:
Piosenka ,która wpada w ucho: Kaen Ewa Farna ,,Echo’’

Nuta , którą polecam VNMB.Melo-2ND Thoughts feat. Tomson. Lubie taki też gatunek muzyki zajebista jak komuś się spodoba to słuchać i słuchać najlepiej na słuchawkach.









 To tyle ode mnie na dzisiaj mam nadzieję , że się spodobał wpis o moich ulubieńcach. Zachęcam do pisania komentarzy wszystkie czytam. Dzięki że tu jesteście i zaglądacie pozdrawiam Aga.



 

3 komentarze:

  1. Mam podobną gąbeczkę :) nie wyobrażam sobie bez niej makijażu! :) ciekawi ulubieńcy, naprawdę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ayuna nowy wpis jest już właśnie dodałam zapraszam i dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń