środa, 12 grudnia 2018

#3 ŚWIĄTECZNIE PORADY ŚWIĄTECZNE

        DIY:


Zamiast kupować gotowy kalendarz adwentowy z okienkami możemy zrobić swój własny i w okienkach będą nasze pomysły i prezenty.



Pomarańcze z goździkami możemy zrobić sami będą dobre do grzańca czy herbatki, na choinkę albo jako ozdoba. Potrzebujemy parę pomarańczy i goździki wystarczy przekroić owoce i wbić goździki.


PORZĄDKI:

Gdy chcesz wyczyścić kratkę z piekarnika to zanim będziesz myć najpierw możesz użyć foli aluminiowej weź kawałek wyjmij kratkę i tym kawałkiem folii na sucho wyczyść zobaczysz że wszystko zejdzie jest to fajny sposób potem możesz umyć jeśli będzie potrzeba.

Kiedy robimy świąteczne porządki a nie mamy specyfików do sprzątania wystarczy użyć sody robimy papkę , pastę i można umyć wannę, umywalkę, fugi i gotowe.




  PIĘĆ NAJLEPSZYCH POTRAW ŚWIĄTECZNYCH I PROSTE PRZEPISY NA ŚWIĘTA:

1. BARSZCZ CZERWONY Z USZKAMI:

2. KARP:

3.PIEROGI Z KAPUSTĄ I GRZYBAMI:

4. KAPUSTA WIGILIJNA:

5. MAKOWIEC:


3 komentarze:

  1. Bardzo fajne porady :) U mnie sprzątanie już się kończy, zostało jeszcze gotowanie :) tym głownie zajmuje się moja mama, ja raczej piekę :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ayuna dzięki ja też piekę i jeszcze lepie pierogi pozdrawiam cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o lepienie to i ja w tym pomagam :) ale jednak od gotowania wolę pieczenie :)

      Usuń