niedziela, 23 grudnia 2018

#5 ŚWIĄTECZNIE OUTFIT I MAKIJAŻ















Hej kochani dzisiaj dwa posty taka niespodzianka i tymi postami zakończyłam na blogu serię #świątecznie mam nadzieję ,że wam się podobało , każdy mógł znaleźć coś dla siebie dla mnie była to  wielka przyjemność tworzyć coś innego w klimacie dla was. Piszcie komentarze jestem ciekawa waszych opinii wszystkie czytam. Jak tam u was przygotowania do świąt placki upieczone i inne rzeczy u mnie praca wre? Dzięki , że tu jesteście pozdrawiam cieplutko ślę uśmiech Aga.

10 komentarzy:

  1. Monica dziękuję :) Dobrego nowego roku i wszystkiego co najlepsze pozdrawiam cieplutko A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna seria, ja lubię wszystkie twoje wpisy są świetne mega inspirujące :) bardzo lubię czytać twojego bloga, dajesz wiele pozytywnej energii jesteś wspaniałą blogerką :) świetne zdjęcia, masz cudowne rzęsy :) jesteś śliczna! <3 Wszystkiego dobrego w nowym roku kochana! i czekam na nowy wpis :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayuna cieszę się bardzo ,że się podoba dziękuję za tak miłe słowa. Twoje posty też są inspirujące i super ,że można się nawzajem inspirować fajnie ,że tu zaglądasz kochana szczęśliwego nowego roku pozdrawiam serdecznie ślę uśmiech zwariowana A. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie wyglądasz :) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję:) Kathy dzięki, że tu jesteś bardzo mi miło na pewno odwiedzę twojego bloga pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kathy będzie będzie w następnym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń