poniedziałek, 14 stycznia 2019

PROJEKT DENKO Z CAŁEGO ROKU.


                                                         DENKO:

1) Rimmel Stay Matte pomadka zastyga na ustach nie zważyła się piękny kolor długo utrzymuje się na ustach (Hebe) daję plusika.

2) Avon naturals blooming orange mgiełka do ciała ładnie pachnie, cytrynowy zapach utrzymuję się długo -plusik

3) NIVEA pomadka różowa do ust ochronna kupuję zawsze gdy mi się skończy mój hit (ROSSMAN) -plusik

4) Tusz do rzęs Maybeline colosal żółty- dobry tusz -plusik

5) Krem do rąk Cztery Pory Roku witamina F i olej canola zapach wiśni japońskiej pięknie pachnie dobrze nawilża to bardzo ważne zimą mój top one wśród kremów do rąk (NATURA) -plusik

6) Shauma szampon do włosów nie spełnił moich oczekiwań włosy nie były super znam lepsze szampony bubel -minus

7) Lakier do paznokci RIMMEL ładne czerwone pazurki dobry lakier (ROSSMAN) -plusik

8) Paletka cieni Lovely nude make up kit cienie się osypują, ale można sobie z tym poradzić kolory błyszczące i matowe fajna dobra paletka w sam raz dla osób , które dopiero zaczynają z makijażem -plusik

9) Krem NIVEA Mix me mój ulubieniec hit dobrze nawilża skórę  ROSSMAN -plusik

10) GEL pod prysznic ISANA hit super gel nawilża skórę pięknie pachnie ROSSMAN -plusik

11) Balsam AVON Femme nawilża , ale nie przypadł mi do gustu ma intensywny zapach taki perfumowany nie polecam bubel -minus

12) AVON Supershock brights niebieski tusz do rzęs dobry tusz w sam raz na imprezę sylwester ważne wyjście czy po prostu do poeksperymentowania z makijażem nie skleja rzęs jestem na tak -plusik

13) AVON różowe opakowanie Tusz do rzęs kolor czarny sprawdził mi się fajna szczoteczka -plusik

14) GARNIER dezodorant lekki , łagodny dla skóry ROSSMAN hit -plusik

15) MIXA Płyn micelarny skóra wrażliwa super hit mój ulubiony micelarny płyn dobrze zmywa makijaż nie podrażnia -plusik


Hej kochani dzisiaj denko z całego roku wybrałam najlepsze kosmetyki i są też buble. Piszcie komentarze jestem ciekawa czy znacie coś z moich kosmetyków czy nie? Dzięki , że tu zaglądacie pozdrawiam A.

8 komentarzy:

  1. Znam tylko krem do rąk Cztery Pory Roku. Mnie nie oczarował.
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwona dzięki, że tu jesteś fajnie znasz coś z mojego denka dla mnie ten krem jest super ,ale nie każdemu może się sprawdzić pozdrawiam serdecznie ślę uśmiech A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka kosmetyków znam, przede wszystkim znam wszystkie marki :D sądzę, że w każdej marce może znaleźć się jakiś bubel, zresztą każdy lubi co innego :D świetny wpis, bardzo mi się podoba czytało się miło i super że jest to takie ogromne denko! uwielbiam denka :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ayuna super ,że znasz te marki i lubisz denka ja też je bardzo lubię dzięki za komentarz pozdrawiam serdecznie ślę uśmiech A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karola dziękuję pozdrawiam serdecznie ślę uśmiech A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka produktów z avon przewinęło się w moim domu. Reszty nie znam. Super, że tylko kilka produktów okazało się bublem.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Klaudia super, że coś znasz dzięki za komentarz pozdrawiam serdecznie A.

    OdpowiedzUsuń