czwartek, 19 września 2019

ULUBIEŃCY-WRZESIEŃ.

   Hej kochani co nowego w ulubieńcach? Parę nowości jeśli chcesz się dowiedzieć usiądź wygodnie i zapraszam do czytania.

KOSMETYCZNIE:
 Rozświetlacz jest u mnie nieco dłużej , ale to mój ulubieniec. Perłowa formuła, kolorek złoto pięknie rozświetla. Rozświetlacz INSTA Glowa miss sporty.




Biały cień z paletki Revolution ja jej używam, idealnie nadaje się jako baza na oczko pod cienie. Możecie użyć ze swojej paletki ważne żeby cień był biały albo jasny lub można kupić pojedynczy cień.

Błyszczyk do ust to jest mój must have nawilża usta jest z masłem shea kolorek czerwony, pasuje do wszystkiego jest super. Polecam jeśli lubicie błyszczyki Catrice Cosmetics.


Pędzle do makijażu:

Pędzel do rozcierania granic między cieniami blendowania nr E05. Dobrze rozciera cienie mięciutki polecam kupiłam w Hebe.

 Pędzel wielofunkcyjny do twarzy i oczu nr F09. 2in1 dwie okrągłe końcówki, większa bronzer, puder, kosmetyki mineralne mniejsza do aplikacji korektora lub nakładania cienia na powiekę. Włosie syntetyczne pędzel miękki bardzo dobry. Jestem zadowolona dobrze sprawdził się u mnie,  dobrze się nim pracuje.

FILM:

Oszustki polecam można się pośmiać idealnie na babskie wieczory.

CIEKAWOSTKA:

Mocno wytuszowane rzęsy to jest to w tym sezonie kruluje.

CIEKAWY INSPIRUJĄCY INSTAGRAM TYCH ULUBIEŃCÓW TO: @level.up.beauty.

Instagram prowadzi Marta Płatkowska z Warszawy. Zdolna dziewczyna, instagram inspiruje piękne prace, makijaże makeup artist. Jeśli was to interesuje chcecie nie obserwujecie to wejdźcie.


Hej dzisiaj nowy post ulubieńcy. Piszcie komentarze wszystko czytam. Jesień przyszła niestety tak jest. Zapraszam na mój instagram będziesz na bieżąco:@agness335. Dzięki, że tu jesteście pozdrawiam A.  
 






 

4 komentarze:

  1. Pędzli nigdy za wiele. Spojrzę na ten do blendowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwona no oczywiście że tak pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnego z tych ulubieńców, ale ostatnio ostatnio rozglądam się za jakimś dobrym rozświetlaczem. Chyba wypróbuję twojego ulubieńca!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Clovdi.x dobry wybór :) Dzięki za komentarz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń