sobota, 28 września 2019

MÓJ CODZIENNY MAKIJAŻ.

    Hej kochani leci nowy wpis. Dzisiaj coś o makijażu dziennym. Na pierwszych dwóch zdjęciach jest makijaż w brązach taki lubię coś błyszczącego musi być usta naturalne make-up lekki. Na kolejnych zdjęciach makijaż lekki naturalny oczy mogą wydawać się na niepomalowane ale są wyglądają lekko w kolorze brzoskwiniowym  i różowym tak się lubię malować na co dzień, stawiam też na tylko wytuszowane rzęsy.  Na co dzień bywa i tak, że się w ogóle nie maluję są to dni bez makijażu. Chodzicie na co dzień w makijażu czy robicie sobie dni bez makijażu a może w ogóle się nie malujecie napiszcie? Jak wam się podoba mój dzienny makijaż i jaki jest wasz codzienny makijaż komentujcie? Zapraszam na mój instagram agness335 będziesz na bieżąco. Miłego weekendu. Dziękuję, że tu jesteście pozdrawiam Aga. 



\





6 komentarzy:

  1. Widać efekt na zdjęciach :) Ja również lubię malować się w takich naturalnych odcieniach, róże, brzoskwinia, brązy- to jest to w czym najlepiej się czuję. Na co dzień jednak w ogóle się nie maluję, głównie dlatego, że mi się nie chce :D Cudowne fotografie kochana!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ayuna cieszę się ,że się podoba i widać na zdjęciach. Naturalne makijaże są fajne robi się szybko ładnie wyglądają. Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny delikatny makijaż. ;) Ja nie maluję się na co dzień, ale lubię takie delikatne makijaże u innych. :) Na większe wyjścia maluję się już bardziej wyraziście. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dolka dzięki za komentarz. Super,że lubisz takie makijaże pozdrawiam cieplutko A.

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż codzienny. Mój jest w sumie podobny chociaż wydaje mi się, że ja mam bardziej podkreślone brwi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sara dzięki delikatne makijaże są fajne, każdy podkreśla i lubi co innego pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń