sobota, 12 października 2019

Wieczorowy makijaż moje propozycje.

  Hej kochani dzisiaj wieczorowy makijaż. Przedstawiam zdjęcia moje propozycje makijażu w nieco innym wydaniu wieczorowy. Robicie same makijaż na wyjście czy chodzicie do makijażystki? Próbujecie coś w domu sami , lubicie czasem eksperymentować z makijażem nieco mocniej czy to w ogóle nie wasza bajka? Jak wam się podoba mój makijaż czy chcecie taką serię na blogu? Piszcie wszystko czytam. Zapraszam na mój instagram agness335. Dzięki, że tu jesteście jest mi miło pozdrawiam i ślę uśmiech :)







































 

7 komentarzy:

  1. Po zdjęciach ciężko ocenić, ale jeśli dobrze czułaś się w tych makijażach to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwona zdjęcia są w miarę wyraźne, dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi makijaż strasznie mi się podoba! Ja dosyć rzadko się maluję,bo ani nie mam na to czasu ani chęci, ani umiejętności. Ale od czasu do czasu tak dla "eksperymentu" coś tam próbuję haha
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Clovdi to fajnie, że się podoba. Dzięki za komentarz eksperymentuj kochana baw się mejkapem :D Pozdrawiam cieplutko Aga :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny makijaż, chociaż ja najbardziej lubię tylko pomalowane rzęsy to na taki z chęcią bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sara Gołaś super ,że się podoba. Dzięki za komentarz pozdrawiam serdecznie Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rzadko się maluję. Taki pełny makijaż wykonuję okazjonalnie, bardzo okazjonalnie ale lubię się malować :) Lubię pełny makijaż :) Twoje propozycje są super, naprawdę świetnie wyglądasz! Podoba mi się ta seria, chętnie poczytałabym o niej więcej :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń