poniedziałek, 9 października 2017

Koncert Afromental w Sieradzu moim mieście.



Hejo jak wiecie albo nie jestem fanką zespołu Afromental chciałabym się z wami czymś podzielić. Kiedy się dowiedziałam że będą grać w moim mieście skakałam z radości razem z moją przyjaciółką Magdą czego można chcieć więcej  nie mogłam w  ogóle w to uwierzyć. Moje największe marzenie właśnie się spełniło. Chłopaki zagrali dokładnie 23.07.2016r. na Sieradz Open Hair Festival. Było to wielkie wydarzenie. Pamiętam to jak dzisiaj była sobota z przyjaciółką poszłyśmy pod scenę gdzie się to odbywało. Gdy tam staliśmy razem z innymi nadal nie dowierzałyśmy byłyśmy bardzo podekscytowane i szczęśliwe. I w momencie kiedy chłopaki weszli na scenę leciało intro zaczęli śpiewać to stało się prawdziwe. Jak zawsze dali z siebie wszystko był ogień. Bawiłam się tak jak w życiu można się bawić, razem z innymi skakałam, śpiewałam, czułam tę muzę to było coś wspaniałego nie da się tego opisać słowami, każdemu polecam być na koncercie Afro i przeżyć to samemu. Co do samych koncertów to chciałabym przytoczyć cytat: ,,Koncertów Afromental się nie ogląda w koncertach Afromental się uczestniczy’’ . Zdecydowanie to był najlepszy koncert. Chłopaki jeszcze raz dziękujemy. PARTY & BULLSHIT. AfroGang rządzi barierki były nasze. Rozwaliliśmy to miasto. Po koncercie wszystko bolało to świadczyło , że było zajebiście. Nigdy o tym koncercie nie zapomnę.
https://www.youtube.com/watch?v=SdYnv-lYU1Q







1 komentarz: