niedziela, 8 października 2017

Wspomnień wakacyjnych czar-moje wakacje.

Hejo mamy aktualnie jesień, październik za oknem, brzydka pogoda, czemu by tak nie cofnąć się do wakacji i nie powspominać. Postanowiłam wrócić do tamtych pięknych chwil. W te wakacje chodziłam do pracy, ale nie tylko. Miałam krótki urlop, ale za to jaki. Po pięciu latach pojechałam nad morze  na 3 dni, dokładnie w sierpniu i udało mi się tam spędzić moje urodziny. Ktoś sobie pomyśli trzy dni krótki czas, ale to były cudowne trzy dni, mi wystarczyły w stu procentach i bardzo się cieszę, że udało mi się tam być. Wolne dni spędziłam we Władysławowie. Kiedyś tam byłam przejazdem, ale nie dłużej.  Nie daleko od plaży był sklep, stragany z pamiątkami. Zwiedziłam dużo miejsc: Port rybacki, Muzeum motyli, Ocean Park, Aleję Gwiazd Sportu, trochę tego było. Wieża Widokowa znajduje się w centrum Władka, w Domu Rybaka. Ma dwa tarasy, dolny i górny. Przez lunetę można zobaczyć piękną panoramę półwyspu helskiego, widoki nieziemskie, polecam każdemu zobaczyć na własne oczy. Jadłam pyszną rybkę i nowość u mnie, dobry kołacz coś podobnego do gofra ale innego jadłam w posypce cynamonowej z nutellą. Oprócz tej miejscowości byłam jeszcze zobaczyć w dawnych miejscach, tam gdzie kiedyś jeździłam nic się nie zmieniło, sentymencik był, bardzo szczęśliwa nie mogłam w to uwierzyć, że tam byłam. Spacerowałam brzegiem morza, łapałam promienie słoneczne, wypoczywałam, siedziałam na piasku, patrzyłam się na morze, słuchałam szumu fal, najpiękniejsze co może być oderwałam się od codziennej rzeczywistości  i  nic więcej nie było trzeba. Cieszyłam się, że jestem tam, nie liczyło się nic, łapałam chwile-  to było takie nierealne ale jednak realne, prawdziwe, spełniłam swoje marzenie. Korzystałam z tego, że jestem w tak pięknym miejscu na wakacjach, pełen chill, uśmiech na twarzy, cały czas gadałam, że jestem nad morzem jest zajebiście cieszyłam się jak dziecko ale to wszystko pozytywnie. To były fajne wakacje i dobrze że można wrócić do tych wspomnień. A jakie były wasze wakacje byliście gdzieś, czy w domu spędzaliście miło czas?





 





1 komentarz:

  1. Hmm kto ci robił takie wspaniałe zdjęcia? Myślę, że to jakiś profesjonalista.

    OdpowiedzUsuń