sobota, 14 października 2017

Zdjęcia taki temat.



Czy zastanawialiście się kiedyś nad tym czy zdjęcia wywołane są lepsze czy też te , które mamy na komputerze. Wielu ludzi uważa, że te pierwsze są zdecydowanie lepsze niż drugie. Znajdziemy też osoby, które uważają że te na komputerze są dobre. Oczywiście jedne i drugie są okej wiadomo, każdy ma własne zdanie. Uważam, że fotografie wywołane w wersji papieru są lepszą alternatywą. Fotki na komputerze możemy przeglądać elektronicznie i widzimy na ekranie może zdarzyć się tak ,że padnie nam system i nie będziemy mieli już tych zdjęć mi zdarzyło się już tak wiele razy i szkoda bo nie mogę zobaczyć już co tam było tak więc co jakiś czas zdjęcia które mam to sobie wywołuje. Mam pewność że mi nie zginą. Wszystkie wkładam w albumy i mam z tego wielką frajdę. Zawsze mogę sobie pooglądać z rodziną lub przyjaciółmi.  Kiedy po jakimś czasie wracam do zdjęć pojawia mi się banan na buzi wracają wspomnienia i to jest piękne. Każde zdjęcie ma historie. Takie zdjęcia zachowują się na  długie lata i zawsze można do nich wrócić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz