środa, 6 grudnia 2017

Mikołajki.

   Hej dziś normalny dzień tyle że mikołajki. Jak byłam dzieckiem bardzo się cieszyłam pisałam list do świętego mikołaja i dostawałam w ten dzień słodycze co to były za czasy. Dzieci się cieszą na mikołaja są prezenty i fajny to dzień. Niestety nie wszystkie dzieci mają tak są dzieci które są biedne i nic nie dostają nawet nie mają co jeść należy o tym pamiętać dlatego ważne jest żeby pomagać drugiemu człowiekowi jest bardzo dużo charytatywnych akcji zbierane są pieniążki albo zbiórka żywności można by było wspomóc  warto nas to nic nie kosztuje a drugiemu człowiekowi może pomóc. Dzisiaj obdarowywałam prezentami mojego małego siostrzeńca dostał zabawkową gitarę i jajo niespodziankę ucieszył się bardzo podobało mu się a ja byłam zadowolona,że mogłam mu sprawić radość i z przyjemnością obserwowałam jak się bawi. Grudzień pogoda za oknem nie rozpieszcza pada deszcz niedługo święta jak ten czas szybko leci. W sklepach już świąteczne ozdoby lampki rozbłyskują i w radiu lecą świąteczne piosenki. Można już oficjalnie słuchać last christmas. Lubicie obdarowywać prezentami innych czy lubicie dostawać prezenty. Piszcie komentarze chętnie przeczytam.Tyle w ten mikołajkowy dzień pozdrawiam Aga.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz