sobota, 9 grudnia 2017

ULUBIEŃCY MIESIĄCA:LISTOPAD

     Hej kochani pora na temat moich ulubieńców czyli wszystko co było naj w tym miesiącu. Moi ulubieńcy będą z różnych dziedzin: kosmetyki, film, muza, ubrania, produkty. Dajcie znać czy wam się podoba i jacy są wasi ulubieńcy? Zostawcie komentarz chętnie przeczytam pozdrawiam Aga.

- Mixa bogaty krem odżywczy z olejkiem skóra sucha i wrażliwa z Rossmana. Ten krem dobrze się u mnie sprawdził, szybko się wchłania i nawilża skórę.


-Nivea gel pod prysznic masło kakaowe z Rossmana. Pięknie pachnie kakaowym masłem jak czekolada, powoduje, że twoja kąpiel staje się cudowniejsza, czujesz się wspaniale i zrelaksowana.
-Koszula czerwona w kratę Sinsay. Często noszę bo lubię koszulę i do wszystkiego pasuje.
-Bordowa szminka to kolor , który ostatnio nosiłam na moich ustach.

-Olejek pod prysznic Isana Rossman. Dobrze się u mnie sprawdził, fajna opcja dla tych, którzy nie lubią balsamów.

-Najlepszy film jaki oglądałam w listopadzie to Po prostu walcz 2.

-Piosenki: Natalia Nykiel ,,Spokój'', ,,Total Błękit'', Dua Lipa Sean Paul ,,No Lie'', Ed Sheeran ,,Perfect'' ,  Foo Fighters ,,The Pretender''.

-Ulubiony serial co sezon oglądam ,,O mnie się nie martw'', genialny polecam ,,Belfer''.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz