wtorek, 5 grudnia 2017

Wspomnienia z dzieciństwa moje wspomnienia.



     Hejo tak ostatnio robiłam porządki i znalazłam cały plik metek zaczęłam się sama z siebie śmiać, że kiedyś zbierałam metki ale w tamtym czasie to było fajne i mi się podobało. Od razu przyszło mi na myśl ,że też zbierałam karteczki w szkole się wymieniało z innymi osobami i się człowiek cieszył. Kiedyś jak byłam młodsza było w  ogóle inaczej robiło się wiele fajnych rzeczy wymyślało się różne zabawy a nie tak jak dzisiaj tylko komputer,  gry, telewizja ,komórka  i najważniejsze facebook czy inne apki. Wiadomo żyjemy w takich czasach większość czasu spędza się w internecie , ale można by oprócz tego zrobić coś pożytecznego. Dorośli pozwalają by dzieci korzystały z tabletów okej to nie jest złe ale nie może być tak ,że tylko dzieciaki są wlepione w komputer i cały czas tak spędzają dobrze byłoby gdyby jeszcze grali w gry, które rozwijają i robili dużo fajnych rzeczy. Pamiętam to jak dzisiaj razem z dziećmi z mojego osiedla graliśmy w podchody normalnie można było tak robić całymi dniami czy jak jeździłam na rowerze bez kasku i do tego w japonkach z górki to były czasy za dzieciaka miało się wiele pomysłów były to raz dobre pomysły ,a drugi raz złe. Jeszcze chodziło się do sklepu i kupowało się gumy kulki jak tylko był jakiś grosz albo chrupki ketchupowe maczugi. Dobrze tak sobie powspominać dzieciństwo i  cieszyć się ,że ma się takie miłe wspomnienia. Kochani piszcie jakie wy macie wspomnienia z dzieciństwa chętnie przeczytam pozdrawiam Aga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz